Tuesday 14 November 2017

Najlepsza przeciętna strategia za nifty


Przeciętna średnia ruchoma dla dziennego obrotu Dlaczego średnie ruchome są dobre dla codziennego handlu? Utrzymywanie rzeczy Prosty handel dnia to szybka gra. Możesz stać się uprzejmie w ciągu jednej sekundy, a następnie oddać wszystkie swoje zyski wkrótce potem. Jako przedsiębiorca potrzebujesz czystego sposobu, aby zrozumieć, kiedy czas trwa, a kiedy sprawy się pogorszyły. Analizując rynek, jaki lepszy sposób pomiaru trendu niż średnia ruchoma Po pierwsze, wskaźnik jest dosłownie na wykresie, więc nie trzeba skanować nigdzie indziej na ekranie, a po drugie łatwo zrozumieć. Jeśli cena przemieszcza się w określonym kierunku przez x okresy, wówczas średnia ruchoma będzie następowała w tym kierunku. W przeciwieństwie do innych wskaźników. które wymagają przeprowadzenia dodatkowej analizy, średnia ruchoma jest czysta i ma sens. W handlu dniach, mając możliwość podejmowania szybkich decyzji bez przeprowadzania wielu ręcznych obliczeń, można dokonać rozróżnienia pomiędzy opuszczeniem dnia wygrywającego lub utratą pieniędzy. Należy przejść długie lub krótkie przejazdy średnie również proste, ale skuteczny sposób na wiedzę, na jakiej stronie rynku należy prowadzić handel. Jeśli czas jest obecnie poniżej średniej ruchomej, to powinieneś tylko wziąć na krótką pozycję odwrotnie, jeśli czas ma tendencję wyższą, to powinieneś wprowadzić długie. Kiedy czas jest poniżej jego 10-dniowej średniej ruchomej w żadnym wypadku nie zajmiemy długiej pozycji. Wiem, wiem, że wszystkie te pojęcia są podstawowe i to jest piękno tego wszystkiego, dzień handlu powinien być łatwy. Mam jeszcze spotkać przedsiębiorcę, który może skutecznie zarabiać na milionach wskaźników. Średnia ruchoma średnia dla handlu w ciągu dnia Jest dosłownie nieskończona liczba średnich kroczących. Są ważone, proste i wykładnicze, a sprawa staje się bardziej skomplikowana, możesz wybrać okres, jaki wybierzesz. Przy tak wielu możliwościach, skąd wiesz, który z nich jest najlepszy Od kiedy wyraźnie czytasz ten artykuł na odpowiedź, podzielę się moim małym tajemnicą. W przypadku przerw w godzinach porannych najlepszą średnią ruchoma jest 10-letnia średnia ruchoma. To właśnie tutaj, gdy czytasz ten artykuł, zadajesz pytanie: Cóż, po prostu prosto, jeśli masz przerwy w handlu w godzinach porannych, będziesz chciał użyć krótszego okresu dla swojej średniej. Powodem jest to, że należy dokładnie śledzić akcje cenowe, ponieważ pęknięcia mogą się nie powieść. Zrób sobie przysługę i nigdy nie umieść 50-letniej lub 200-letniej średniej ruchomej na wykresie 5-minutowej. Kiedy znajdziesz się w większych okresach, jest to wyraźny znak, że jesteś niewygodny z pomysłem aktywnego handlu. Teraz powrót do tego, dlaczego 10-letnia średnia ruchoma jest najlepsza, jest to jeden z najbardziej popularnych okresów średniej ruchomej. Drugą, która przychodzi w bliskim ciągu jest 20-okres. Znowu problem z dwudziestoletnią średnią ruchową jest zbyt duży, aby przeprowadzić breakouts. 10-stopniowa średnia ruchoma daje wystarczająco dużo miejsca, aby umożliwić spekulację trendowi, ale również nie sprawi, że będziesz tak komfortowo, że rozdajesz zyski. W następnej części omówimy sposób korzystania z 10-letniej prostej średniej ruchomej, aby rozpocząć handel. Jak używać średnich kroków, aby wprowadzić handel Więc powiedzmy to z góry, nie używam 10-dniowej prostej średniej ruchomej, aby wejść w jakiekolwiek transakcje. Wiem, to jest całkowicie sprzeczne z tytułem tej sekcji, ale myślę, że ważne jest, aby omówić ten temat. Jeśli kupisz złamanie przeciętnej ruchomości, może to być skończone i kompletne, ale zasoby stale testują średnie ruchome. Teraz, gdy krzywa jest na uboczu, zbadajmy, w jaki sposób faktycznie wejść na handel. Poniżej znajdują się moje reguły dotyczące obrotu breakouts rano: Stock musi być większa niż 10 dolarów Ponad 40.000 akcji obrotu co 5 minut Mniej niż 2 z jego średniej ruchomej lotności musi być na tyle solidny, aby osiągnąć mój cel zysk 1,62 Nie może mieć wiele bary, które mają 2 w zakresie (od wysokiej do niskiej) Muszę otworzyć handel pomiędzy 9:50 a 10:10 muszę wyjść z handlu nie później niż o 12:00 po południu Zamknij handel, jeśli towar zamyka się powyżej lub poniżej jego 10-letnia średnia ruchoma po godzinie 11:00. Jeśli podoba mi się ten stan rzeczy, brzmi świetnie, ale potrzebujesz wizualnego. Powyższy dzień jest przykładem breakoutu z pierwszą Solarą z 6 marca 2017 roku. Akcje miały ładny breakout z wolumenem. Jak widać, akcje miały ponad 40 000 akcji na 5-minutowym barze. skoczył rano wysoko przed godziną 10:10 i znajdował się w granicach 2 z 10-dniowej średniej ruchomej. Oto kolejny przykład, ale tym razem jest to po krótkiej stronie handlu. Jest to wykres Facebook z dnia 13 marca 2017 r. Zauważ, że akcje złamały rano nisko na barze 9:50, a następnie strzał prosto. Wolumen zaczął się również przyspieszać, gdy akcja wzrosła w pożądanym kierunku do osiągnięcia celu. Jest to dosłownie jedyna instalacja, z którą handluję. Wierzę, że utrzymanie rzeczy jest proste i robi to, co czyni pieniądze. Jak stwierdzono wcześniej w tym artykule, zwróć uwagę, jak prosta średnia ruchoma utrzymuje Cię po prawej stronie rynku i jak daje mapę drogową dla wyjścia z handlu. Jak używać średnich kroczących w celu wycofania się z handlu Teoretycznie przy zakupie breakouta wejdziesz w handel powyżej 10-dniowej średniej ruchomej. Daje to wigilię, której potrzebujesz w przypadku, gdy zapas nie złamie Cię w pożądanym kierunku. Powyższy wykres jest klasycznym przykładem breakoutu, ale daję ci kilka, które nie są takie czyste. Powyższy wykres przedstawia się na podstawie pierwszego słonecznego (FSLR) z 10 kwietnia 2017 r. Wczesny ranek zapas miał fałszywe załamanie, a następnie wrócił do 10-dniowej średniej ruchomej. Jest to twój pierwszy znak, że masz problem, ponieważ zapasy nie poruszają się w pożądanym kierunku. Jeśli Twój zapas nie powiedzie się, to 10-letnia średnia ruchoma zapewni Ci bezpieczne sprawdzenie zapasów. Kontynuując, FSLR zatrzymywał się w swoich uliczkach w 10-stopniowej średniej ruchomej i odwrócił się tylko w celu handlu z boku. W tym momencie wiesz, że coś jest nie tak, poczekaj, aż czas zamknie się powyżej średniej ruchomej, ponieważ nigdy nie wiadomo, jak wszystko pójdzie. Jak używać średnich kroczących w celu ustalenia, czy handel jest używany Musisz wiedzieć, kiedy je trzymać i kiedy je składać. Gdyby wszyscy mogli zastosować tę logikę do biznesu i życia, wszyscy bylibyśmy dużo dalej naprzód. Na rynku uważam, że naturalnie szukamy idealnego przykładu naszej konfiguracji handlowej. W rzeczywistości. większość transakcji nie będzie działać ani nie zawiedzie, będą tylko w trakcie realizacji. Odkąd handluję pęknięciami, średnia ruchoma musi zawsze trenować w jednym kierunku. Dla mnie znam swój czas na podniesienie flagi ostrzegawczej, gdy średnia ruchoma w 10-ciu wypadnie płasko lub czas narasta średnią ruchomą przed godziną 11:00. Dlaczego nie przeżuwam przeciętności, zanim dostanę 100 e-maili, które mnie ostrzeliwują, daj mi zaszeregować tytuł tej sekcji. Tak, możesz zarabiać, co pozwala na sprzedaż akcji wyższej, o ile nie spadnie poniżej średniej ruchomej. Dla mnie to nie byłem w stanie zarobić konsekwentnie znacznych zysków w tym dniu. Nie było czasu, zanim automatyczne systemy obrotu były akcje przeniesione w sposób liniowy. Jednak teraz, wraz ze złożonymi algorytmami handlowymi i dużymi funduszami hedgingowymi na rynku, zasoby zmieniają się w niepewnych wzorach. Para, że ​​z faktem, że jesteś dzień breakouts obrotu, to tylko związek zwiększonej zmienności będziesz twarzą. Więc, aby uniknąć wszystkich tam iz powrotem obecnych na rynku, miałbym 2-letni cel. Przeciętnie akcje miałyby gwałtowny spadek, a większość moich zysków. Aby przeciwdziałać temu scenariuszowi, gdy tylko mój zapas osiągnie pewien zysk, zacznę używać średniej ruchomej z 5 okresów, aby zablokować więcej zysków. Więc było to albo dać pokój akcji i oddać większość moich zysków lub dokręcić przystanek tylko do zamknięcia praktycznie natychmiast. Był to błędny cykl i radzę uniknąć tego typu zachowań. Nie zacząłem zarabiać na rynku, dopóki nie zacząłem sprzedawać siły i słabości. Odkryłem, że kiedy skanowałbym rynek, szukając przykładów moich ustawień handlowych, natknąłem się oczywiście na zawody, które były w każdym sensie perfekcyjne: czyste przebijanie, duża objętość i ruchy b-linii od 4 do 7. Więc na pewnym poziomie I szkolił się na poziomie podświadomości, aby spodziewać się tych rodzajów zysków na każdym handlu. Tego rodzaju myślenie prowadziło do wielu frustracji i niezliczonych godzin analizy. Gdzie ostatecznie wylądowałem i widzisz z reguł handlowych, które przedstawiłem w tym artykule, miałem sprawdzić wszystkie moje historyczne zawody i zobaczyć, ile zysków miałem na szczycie moich stanowisk. Zauważyłem średnio, że miałem dwa procent zysku w pewnym momencie podczas handlu. Zrobiłem to krok dalej i zmniejszyć go do złotego stosunku 1,618 lub 1,62, aby zwiększyć moje szanse. Dlaczego warto używać standardowej średniej ruchomej? Analiza techniczna jest oczywiście moją metodą wyboru w handlu na rynkach. Jestem przekonanym, że w metodzie Richarda Wyckoffa zajmuje się analizą techniczną, a on głosił, że nie pyta o napiwki czy nie patrzy na wiadomości. Wszystko, co musisz wiedzieć o handlu, znajduje się na wykresie. Jedną z rzeczy, które starałem się robić wcześnie w mojej karierze handlowej, było zaszufladkowanie rynku. Mam na myśli to, że weźmiemy np. 10-letnią prostą średnią ruchliwą i stwierdzić, że średnia ruchoma średnia nie jest wystarczająco zaawansowana. To prowadziłoby mnie drogą używania czegoś bardziej kolorowego jak podwójna średnica ruchoma, a ja zrobiłabym krok dalej i przemieścić ją przez x okresy. Jeśli czytasz to i nie masz pojęcia, o czym mówię, to świetnie dla ciebie. To, co robiłam we własnym umyśle z podwójną wykładniczą średnią ruchoma i kilkoma innymi osobliwymi wskaźnikami technicznymi, było stworzenie zestawu narzędzi niestandardowych wskaźników służących do handlu na rynku. Wierzę, że jeśli patrzyłem na rynek z innej perspektywy, zapewniłby mi przewagę, której potrzebowałem odnieść sukces. To nie mogło być najdalsze z prawdy. Rynek to nic więcej niż manifestacja nadziei i marzeń ludzi. W tym punkcie, jeśli większość ludzi korzysta z prostej średniej ruchomej, musisz zrobić to samo, aby można było zobaczyć rynek przez oczy przeciwnika. Sztuka wojenna mówi najlepiej w Rozdziale 3, Więc mówi się, że jeśli znasz swoich wrogów i znasz siebie, możesz wygrać stu bitew bez jednej straty. Jeśli tylko znasz siebie, ale nie swojego przeciwnika, możesz wygrać lub stracić. Jeśli nie wiesz ani siebie, ani swojego wroga, zawsze będziesz narażać się na niebezpieczeństwo. Najczęstsze błędy przy używaniu średnich ruchów za pomocą średnich ruchów przechodzących do wprowadzenia handlu Wielu średnich ruchliwych przedsiębiorców wykorzysta przecięcie średnich jako punkt wyjścia do transakcji, a nie działanie na akcjach i cenach na wykresie. Na przykład, ile razy słyszałeś kogoś, że 5-krotny okres przekroczyła 10-krotną średnią ruchliwą, więc powinniśmy kupić tę akcję sam w sobie. Pomyśl o tym, jakie znaczenie ma to dla zapasów Czy nie uważasz, że przeciętna przecięcie 5-i 10-wiecznego okresu będzie oznaczać bardzo różne rzeczy dla różnych symboli Pamiętam, że w jednym punkcie napisałem łatwy kod języka do przenoszenia przecinków średnich w TradeStation. Przeprowadziłem testy na kilka stad i wyniki, w których gwiazdor. Byłem po prostu pewien, że mam wygrany system, a potem rzeczywistość rynku. Akcje zaczęły handlować różnymi wzorami, a dwa średnie ruchy, których używałem, zaczęły dostarczać fałszywych sygnałów. Dlatego nie trzeba dodawać, że porzuciłam ten system i bardziej szczegółowo omówiono parametry dotyczące ceny i objętości, które zostały opisane wcześniej w tym artykule. Nie używaj popularnych średnich kroczących Nie używaj popularnych średnich kroczących jest pewnym sposobem na porażkę. Jaki jest sens patrzenia na coś, jeśli jesteś jedyną osobą, która uważnie obserwuje, że nie zamierzam pokonać tej szansy śmierci, ponieważ omówiliśmy ją wcześniej w tym artykule. Korzystanie z więcej niż jednej średniej ruchomej Jako przedsiębiorca dzienny. podczas pracy z pęknięciami naprawdę chcesz ograniczyć ilość wskaźników na monitorze. Widziałem handlowców z maksymalnie 5 średnimi na ekranie naraz. Moim zdaniem lepiej być mistrzem jednej średniej ruchomej niż uczeń wszystkich. Jeśli nie wierzysz mi, że w sierpniu 2017 roku opublikowane zostały badania Ben Marshall, Rochester Cahan i Jared Cahan, które dostarczyły szczegółowej analizy zysków z handlu przy użyciu wskaźników. Badanie wykazało, że nie można wykluczyć, że te zasady handlowe uzupełniają inne techniki pomiaru czasu na rynku lub że zasady handlowe, których nie testujemy są opłacalne, pokazujemy, że ponad 5000 reguł handlowych nie przynosi wartości ponad to, czego można oczekiwać przypadkowo gdy są stosowane oddzielnie w okresie czasu, który rozważymy. Nie jestem gotowy wyrzucić wszystkich wskaźników technicznych w mojej skrzynce narzędziowej na podstawie tego badania, ale nie próbuj zamienić wskaźników w dżetę w butelce. Ciągle zmieniając średnie kroczące, których używasz Był jeden punkt, w którym próbowałem 10-krotną średnią ruchomej przez kilka tygodni, a następnie przełączyłem się na okres 20, a potem zacząłem przesuwać średnie ruchome. Ten okres prób i błędów trwał przez kilka miesięcy. Na koniec, jak myślisz, moje wyniki okazały się zrobić sobie przysługę, wybrać jedną średnią i trzymać się z nią. Z biegiem czasu zaczniesz rozwodzić się, jak interpretować rynek. Pamiętaj, że gra końcówka nie ma racji, ale więcej o tym, jak czytać rynek. Wykorzystanie średnich kroczących w celu oceny ryzyka Twojego handlu 10-letnia średnia ruchoma jest świetnym narzędziem pozwalającym na sprawdzenie, kiedy czas odpowiada Twojemu profilowi ​​ryzyka. Najbardziej chciałbym stracić na jakimkolwiek handlu i jak czytasz wcześniej w tym artykule będę używać 10-letniej średniej ruchomej jako środka na wycofanie się z mojego handlu. Jedną z rzeczy, którą chcę zrobić, jest sprawdzenie, jak daleko moje zasoby są obecnie sprzedawane z 10-letniej prostej średniej ruchomej. Jeśli moje zasoby wynoszą 4 powyżej średniej ruchomej, nie będę długo handlował. Nie mogę wejść w pozycję, wiedząc, że narażam się na 4 ryzyko, co jest podwójnym moim największym bólem. Poniższy przykład wykresu pochodzi z NFLX w dniu 23 kwietnia 2017 r. Niektórzy z was mogą patrzeć na ten wykres i sądzą, że wow, czas sięgnął 22 i na dużą głośność. Dla mnie, kiedy patrzę na Netflix, widzę, że jest to handel na papierach wartościowych w pełnym sześciu procentach od jego prostej średniej ruchomej, kiedy nadszedł czas, aby wyciągnąć spust. Ponieważ używam średniej ruchomej jako mojego przewodnika w celu wycofania się z handlu, jest to zbyt duże ryzyko, żebym wejdzie na nowe stanowisko. Następnym razem, gdy spojrzysz na wykres, spróbuj pomyśleć o prostej średniej ruchomej jako mierniku ryzyka, a nie tylko o wskaźniku opadającym. Łącząc wszystko Razem Rozmawiamy przez cały handel, dzięki czemu możemy zobaczyć, jak skutecznie dzień handlu przy użyciu 10-letniej prostej średniej ruchomej. Pierwszą rzeczą, którą musisz ustalić, jest poziom zmienności, jaki handlujesz w celu ustalenia celów z zyskiem. Pamiętaj, że twój apetyt na wahania musi być w bezpośrednim stosunku do celu. Aby pogłębić nurty na zmienność, przeczytaj artykuł - jak to zrobić. Dla mnie, w okresie 5 minut, z dużą zmiennością, robię zakupy. Powyższy wykres United Health Group z 422017 ma wszystkie właściwe składniki mojego systemu. Na przełomie jest duża objętość. Stado daje bardzo małe oparcie na pierwszym odruchu i łamie wysokie między 9:50 a 10:10. Wreszcie, średnia ruchoma jest w granicach 2 ceny akcji, więc jestem w stanie dać magazynowi trochę zamieszania. Na tej podstawie muszę pociągnąć za spust. Odpowiedź brzmi tak, ale celowo pokazuję ci handel, który się nie powiódł. Istnieje wiele blogów poza systemami pompowania i strategiami, które działają bez zarzutu. Uderzenia przeważają przez większość czasu. Po prostu starasz się ograniczyć ryzyko i wykorzystać zyski. W tym przykładzie towar wzrósł na nowe poziomy, a następnie odwrócił się i obrócił. Kiedy zobaczysz, że świeczniki zaczynają pływać po bokach i 10-godzinna średnia ruchoma, nadszedł czas na planowanie strategii wyjścia. Zgodnie z moją metodologią przerwania, czekałbym do 11:00, a ponieważ czas był nieco poniżej 10-dniowej średniej ruchomej, opuściłbym pozycję z około jednej straty procentowej. Podsumowanie Podsumowanie Podsumowanie Średnie ruchy nie są świętym graalem handlowym, ale jeśli są używane właściwie mogą pomóc sprawdzić, kiedy wyjść z handlu, a także pomóc ograniczyć ryzyko. Resztę mój przyjaciel zależy od ciebie i jak bardzo jesteś w stanie przeanalizować rynek. Jeśli nie znajdziesz nic innego poza tym artykułem, pamiętaj, że mniej jest więcej i skupić się na zostaniu mistrzem jednej średniej ruchomej. Related Movement Average PostBest Strategia - 5 EMA ampułka 20 EMA z 15-metrową ramką czasową Re: Best Moving Average Strategy - 5 EMA wzmacniacz 20 EMA z 15-minutową ramką czasową Tytuł wątku jest absolutnie śmieci, a także post przez to samo. Nie ma najlepszego lekarza na co kiedykolwiek. Po pierwsze: o tym, co MA mówiłby w inny sposób, ponieważ istnieją różne rodzaje MAs. Chyba nawet tego nie wiesz. Po drugie: jeśli masz jakieś pojęcie o MAs, co o mieszaniu różnych rodzajów MA, które ze sobą nawzajem. Zgadnij, że nigdy o tym nie słyszałeś. Po trzecie: MA musi być testowany z dowolnym testerem systemowym od czasu do czasu w dowolnym czasie i raporcie, jak zmienia się. Wraz z zmianami vola, MA pokaże różne wyniki. Zgadnij, że nigdy o tym nie słyszałeś. Forth: W przypadku rynków powiązanych z warunkami, MA jest bezużyteczna. Tutaj musisz użyć innych narzędzi. Który Który Chyba nigdy o nich nie słyszał. Jeśli chcesz rozwinąć swoją małą wiedzę o MA, przeczytaj najpierw na forum wiele wątków dotyczących MA przed rozpoczęciem takiego bezużytecznego wątku i jeśli zaczniesz od nowa, nigdy więcej nie użyj słów: Best, ponieważ jest to najgorsze słowo, które można wykorzystać do wyjaśnienia tego, co kiedykolwiek chcesz wytłumaczyć, jako że nie ma najlepszych na rynku handlu. Originally Posted by tradertushar sir niedawno użyj jednej strategii, w której KUPUJĄCEGO, gdy czas przecina swoje dni wysokie SPRZEDAJCIE, gdy czas przecina swoje dni na niskim poziomie, ponieważ kiedy czas przecina swoje dni wysokie lub niskie, sprawi, że jedno lub drugie tak znowu cieszyć się Opracowanie trochę więcej tej strategii na dzień handlu, szukaj zapasów, które łamią ich ONE Hr HighLow Obliczyć Fibonacci extn z jednego hr HL amp księgi zysku () Większość czasu, 128 amp 138,2 zostanie osiągnięty. Wycofanie się do 50 możliwych wzmacniaków powinno wynosić 62. Dodaj do pozycji na rezystancjach dla uśrednionego wzmacniacza, a zatem dzieląc odpowiednio pozycje w celu dostosowania dodatkowych środków do dostępnych środków. Sukcesem jest 80-90 Cierpliwości wzmacniacza unikająca Fear amp Greed są kluczami tutaj. Ostatnio edytowane przez rangarajan 21 kwietnia 2017 o 09:53. Powód: dodaj tekst Originally Posted by DanPickUp Tytuł wątku jest absolutnie śmieci, a także post przez to samo. Nie ma najlepszego lekarza na co kiedykolwiek. Po pierwsze: o tym, co MA mówiłby w inny sposób, ponieważ istnieją różne rodzaje MAs. Chyba nawet tego nie wiesz. Po drugie: jeśli masz jakieś pojęcie o MAs, co o mieszaniu różnych rodzajów MA, które ze sobą nawzajem. Zgadnij, że nigdy o tym nie słyszałeś. Po trzecie: MA musi być testowany z dowolnym testerem systemowym od czasu do czasu w dowolnym czasie i raporcie, jak zmienia się. Wraz z zmianami vola, MA pokaże różne wyniki. Zgadnij, że nigdy o tym nie słyszałeś. Forth: W przypadku rynków powiązanych z warunkami, MA jest bezużyteczna. Tutaj musisz użyć innych narzędzi. Który Który Chyba nigdy o nich nie słyszał. Jeśli chcesz rozwinąć swoją małą wiedzę o MA, przeczytaj najpierw na forum wiele wątków dotyczących MA przed rozpoczęciem takiego bezużytecznego wątku i jeśli zaczniesz od nowa, nigdy więcej nie użyj słów: Best, ponieważ jest to najgorsze słowo, które można wykorzystać do wyjaśnienia tego, co kiedykolwiek chcesz wytłumaczyć, jako że nie ma najlepszych na rynku handlu. Dzięki za Twój czas i uwagę. Po pierwsze, pozwól mi powiedzieć jedno. Rozumiem mój wątek z cierpliwością. W moim wątku, Clearly wspomniałem o EMA, ale pytasz mnie, co MA. Łączymy różne mechanizmy w celu zmniejszenia hałasu lub fałszywych sygnałów. Tak, MA może nie działać w zakresie Bound, ale system 5EMA amp 20EMA redukował fałszywe sygnały wiele razy. To moje doświadczenie. Wspomniałeś tutaj, że musimy korzystać z innych narzędzi w zakresie związanym. Jeśli wiesz, daj mi znać. tradertushar, timepass amp rangarajan podzieliły się swoimi doświadczeniami. Dzięki za podzielenie się swoimi przemyśleniami. Originally Posted by tradertushar sir niedawno użyj jednej strategii, w której KUP, gdy czas przecina swoje dni wysokie SPRZEDAJĄCEGO, gdy czas przecina swoje dni na niskim poziomie, ponieważ kiedy czas przecina swoje dni wysokie lub niskie, sprawi, że jedna wysoka lub niska ponownie, więc spróbuj skorzystać z tej strategii. Kupuj, gdy cena akcji jest powyżej dni otwarcia ceny z utratą strat w pobliżu ceny otwarcia. Sprzedaj, gdy cena akcji jest poniżej dni otwarcia ceny ze stop loss w pobliżu ceny otwarcia. 1) Dzisiaj cena otwarcia TCS-1000- kupuj powyżej 1000- z utratą stopu 999 Jeśli TCS obraca poniżej 999-, a następnie sprzedaj poniżej 999 - z utratą strat 1000-2) SBI - 2100 (dzisiejsza cena otwarcia) Jeśli teraz SBI tradng 2098, Sprzedaj SBI ze stop loss of 2101 Jeśli teraz SBI tradng 2102, kupuj SBI z stop loss of 2099 Success rate może wynosić od 70 do 80 (założenie tylko, nigdy nie testowane). Zawsze pamiętaj o cenie otwarcia. Re: Best Moving Average Strategy - 5 ampułek EMA 20 EMA z 15-minutową ramką czasową Nieważne. To tylko: kiedy widzę wątki, które zaczynają się od tytułu: najlepiej co kiedykolwiek. a następnie przeczytać coś w tym stylu: 15Min ramka czasowa z 5 wzmacniaczem EMA 20 System EMA jest najlepszą strategią handlową dla Intraday, wtedy naprawdę dziękuję. I to specjalnie, gdy rekomendacja kończy się słowami: najlepiej sprawdza się także w rynku z ograniczonym zakresem. wtedy naprawdę eksploduje. Przepraszam, ale kto to piekło mógłby napisać takie bzdury na forum handlowym pod takim tytułem, zamiast tego być normalnym i zapytać, czy ma sens używać tych i tych EMA w tych i tych okolicznościach i chętnie dzieli się swoimi myślami opublikowali kilka pomysłów w swoim wątku i są w porządku, jak to zrobili. Mam nadzieję, że nauczyłeś się czegoś przez ten post. Jednym ze sposobów dostrojenia dowolnego systemu handlowego lub stylu handlowego jest działanie w tym samym czasie z trzema otwartymi wykresami na ekranie. Każda normalna platforma handlowa daje taką możliwość. Jak wspomniano w ciągu dnia, na jednym wykresie używasz f. e 5 min tf, na drugim wykresie używasz 15 min tf, a na trzecim wykresie używasz 180 min tf. Wy wybraliście to, co kiedykolwiek chcesz, bo nie ma najlepszych, a co tak jest. To zależy od Twoich doświadczeń i rezultatów, które zrobiłeś lub będzie miałeś przez cały czas, w jakim się z tym uporałeś. Na początku musisz się z nią bawić, a nawet zacząć od tf tutaj. Jak widać przed Tobą na tych wykresach, będziesz miał lepsze spojrzenie na to co dzieje się na rynku, na którym się handlujesz. Teraz używasz swoich radiotelefonów na 15 minutach, a po drugie, używasz różnych magistrali lub co chcesz wskazywać. Nie ma sensu zapisywać teraz szczegółów ani tego, jak to robię, ponieważ istnieje niekończąca się kombinacja, którą możesz użyć. To, co działa dla mnie niekoniecznie współpracuje z Tobą. Również tutaj: Zagraj z tym, a dowiesz się, co rozumiesz i użyjesz. Ja także miałem i zrobiłem większość tego w ten sposób, jako że ostateczny wybór i najlepszy dla mnie sposób użycia nie został przedstawiony na srebrnym tablecie. Kończąc: na najmniejszej chwili, kiedy wpiszesz, w środku możesz zdefiniować rzeczywiste dniowe trendy, które pozwolą Ci sprawdzić, czy rynek porusza się na boki, a największy tf jest używany do oglądania przez cały czas cały obraz Twojego rynku. Życzę Ci szczęścia i wielu dobrych praktyk handlowych, jak na przykład zakup i sprzedaż narzędzia. Oświadczenie NiftyPundit nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek, bezpośrednie lub pośrednie, następcze lub przypadkowe szkody lub straty wynikające z użycia jakichkolwiek informacji przez nikogo wspomniane w dowolnym miejscu na tej stronie. Niniejsza witryna i informacje zawarte w niniejszym dokumencie służą jedynie celom ogólnym i nie stanowią oferty sprzedaży lub pozyskiwania oferty zakupu jakiegokolwiek zabezpieczenia lub jakiejkolwiek usługi doradczej lub zarządzania transakcjami opisanej w niniejszym dokumencie. Pisarze mogą lub nie mogą handlować wymienionymi papierami wartościowymi. kopia NIFTYPUNDIT 2017. WSZYSTKIE WSZELKIE PRAWNE ZAREZERWOWANIE REJESTRACJI Średnie kroczące są jednym z najbardziej popularnych i łatwych w użyciu narzędzi dostępnych analityce technicznej. Opracowują serię danych i ułatwiają wykrywanie trendów, co jest szczególnie pomocne w niestabilnych rynkach. Stanowią również elementy dla wielu innych wskaźników technicznych i nakładek. Dwa najbardziej popularne typy średnich kroczących to średnia ruchoma (SMA) i średnia ruchoma (EMA). Zostały one opisane bardziej szczegółowo poniżej. Prosta średnia ruchoma (SMA) Prosta średnia ruchoma jest obliczana poprzez obliczenie średniej (średniej) ceny zabezpieczenia w określonej liczbie okresów. Chociaż można tworzyć średnie ruchome z otwartych, wysokich i niskich punktów danych, większość średnich kroczących jest tworzona przy użyciu ceny zamknięcia. Na przykład: 5-dniowy SMA jest obliczany przez dodanie cen zamknięcia z ostatnich 5 dni i podzielenie sumy o 5. Kalkulacja jest powtarzana dla każdego paska cen na wykresie. Następnie średnie łączą się, tworząc gładką linię zakrzywioną - średnią ruchoma. Kontynuując nasz przykład, jeśli następna cena zamknięcia wynosi średnio 15, to nowy okres zostanie dodany, a najstarszy dzień, który wynosi 10, zostanie usunięty. Nowy 5-dniowy SMA zostanie obliczony w następujący sposób: W ciągu ostatnich 2 dni SMA zmienił się z 12 na 13. W miarę dodawania nowych dni stare dni zostaną odjęte, a średnia ruchoma będzie się przemieszczać w czasie. W tym przykładzie. przy użyciu cen zamknięcia. dzień 10 jest pierwszym dniem, który można obliczyć 10-dniowego SMA. Ponieważ obliczenia są kontynuowane, dodaje się najnowszy dzień i odejmuje najstarszy dzień. 10-dniowy SMA na dzień 11 oblicza się przez dodanie cen z dnia 2 do dnia 11 i dzielenie przez 10. Proces uśredniania przechodzi następnie do następnego dnia, w którym 10-dniowy SMA dla dnia 12 oblicza się przez dodanie cen dnia 3 do dnia 12 i dzieląc przez 10. Wykres powyżej to wykres, który zawiera sekwencję danych w tabeli. SMA zaczyna się w dniu 10 i trwa. Ta prosta ilustracja podkreśla fakt, że wszystkie średnie ruchome są wskaźnikami słabiej rozwiniętymi i zawsze będą za ceną. Cena jest tendencyjna, ale SMA. która opiera się na poprzednich 10 dniach danych, pozostaje powyżej ceny. Jeśli cena wzrosła, SMA najprawdopodobniej znajdowałby się poniżej. Ponieważ średnie kroczące są wskaźnikami słabiej rozwiniętymi, pasują do kategorii trendów następujących wskaźników. Kiedy ceny są tendencyjne, średnie ruchome działają dobrze. Jednak jeśli ceny nie są tendencyjne, średnie ruchome mogą powodować wprowadzające w błąd sygnały. Obliczanie średniej ruchomej wykładniczej Wyznaczenie średnich ruchów można określić na dwa sposoby - jako EMA w procentach lub jako EMA w oparciu o okres. EMA oparta na procentach ma wartość procentową jako pojedynczy parametr, podczas gdy w przypadku EMA okresowej występuje parametr reprezentujący czas trwania EMA. Wzór dla wykładniczej średniej ruchomej to: EMA (current) ((Price (current) - EMA (prev)) x Mnożnik) EMA (prev) W przypadku procentowej EMA, Mnożnik jest równy EMA określonym procentom. W odniesieniu do EMA w oparciu o okres, Mnożnik wynosi 2 (1 N), gdzie N oznacza określoną liczbę okresów. Na przykład 10-krotny Mnożnik EMA jest obliczany w następujący sposób:

No comments:

Post a Comment