Wednesday 20 December 2017

Najlepszy opiekun handlowy


Czy szukasz mentora handlowego opcji Znalezienie mentora handlowego opcji było naprawdę kluczem do mojego sukcesu i powodem, dla którego jestem teraz w stanie nauczyć cię o budowaniu bogactwa. To, kim jestem i co wierzę. Jestem po prostu niespokojny. Zwykła osoba, która po drodze była mentorowana przez kilka bardzo zamożnych jednostek. Nauczyli mnie tajemnic bogatych, a ja zabierałem te informacje i pobiegłem z nim. Nauczyłem się robić od 500 do 1000 miesięcy w zaledwie 15 minutach dziennie i to zmieniło moje życie na lepsze. Xa0 Uważam, że strategie inwestycyjne powinny być proste, a nie skomplikowane. Wierzę w oddanie mocy w twoich rękach i upoważnienie do sukcesu na własną rękę. Wierzę, że powinniśmy pracować, więc możemy spędzić więcej czasu z naszą rodziną, a spędzając cały nasz czas pracy. Uważam też, że dzielenie się tajemnicą zamożnych pomaga pokonać różnicę między bogatymi a biednymi. Aby dowiedzieć się więcej o mnie, obejrzyj krótki film powitalny poniżej. Dołącz do bezpłatnej społeczności handlowej, gdzie znajdziesz pięć sposobów na osiągnięcie wolności finansowej w ciągu pięciu lat lub dłużej. Zakładam, że chcesz wiedzieć kim jestem, czemu powinieneś mnie słuchać i co mogę nauczyć Cię o handlu ofertami dźwięku o prawach Jeśli jesteś z tej strony z tych powodów, mam nadzieję, że znajdziesz to, czego szukasz. Jeśli jesteś po prostu stary ciekawy, a następnie przeczytaj. Ogólnie rzecz biorąc, jestem po prostu przeciętnym facetem, który lubi pomagać ludziom i wierzy, że każda dobra rzecz ma być dzielona. I obrotu ofertami z pewnością jest bardzo dobra rzecz moje nazwisko urodzenia jest Travis Wilkerson, ale ludzie nazywają mnie Trader Travis i handlu opcji znacznie poprawiła jakość mojego życia, jak i mojej rodziny. Jestem obecnie pełnoetatowym dostawcą opcji, mój styl handlu nie wymaga dużego zaangażowania na czas, więc to nie jest moje jedyne źródło dochodu. Jak stałem się podmiotem typu Trader. Już wcześniej inwestowałem w akcje i fundusze inwestycyjne (z minimalnym powodzeniem), zanim zostałem wprowadzony do handlu opcjami. Byłem zmotywowany, aby dowiedzieć się więcej na temat opcji na akcje, ponieważ znalazłem się w połowie upadku firmy. Miałem ponad 400 000 długów i potrzebowałem pieniędzy, a ja potrzebowałem tego szybko. Praktykowanie w regularnych firmowych pracach nie miało znaczenia, więc jeden z moich znajomych wprowadził mnie do faceta, który w tamtym czasie był jego opiekunem. Mentor. xa0 Ten facet był wielomilionerem i sprzedawał opcje na akcje dla 20 lat. Po usłyszeniu tego, co miał do zaoferowania, zdecydowałem, że pozwolę mu również na moją opiekun handlową. Pierwszą rzeczą, jaką zrobił, było nauczyć się podstawowych umiejętności budżetowych, aby później nie skończyć się tym samym finansowym bałaganem. Lekcje budżetowania były niespodzianką i nie mogę powiedzieć, że była to mile zaskoczona. Chciałam, aby nauczył mnie, jak szybko zarabiać, a on zaczął od podstaw budżetowych. To była najlepsza rzecz, jaką mógł zrobić, ponieważ teraz używam tych umiejętności do budowania bogactwa zamiast wydawać wszystko, co robię. Z perspektywy czasu zdałem sobie sprawę, że jest najlepszym rodzajem mentora handlującego ofertą. Chcesz mentora handlującego ofertą, który nie tylko pokaże, jak zarabiać, ale także jak go zachować. Kiedy moje lekcje się rozwijały, ostatecznie nauczył mnie, jak skutecznie handlować z akcjami. Doświadczenie okazało się nieocenione. W ciągu trzech miesięcy zwiększyłem już rozmiar konta. Myślałem, że jestem naturalnym urodzonym pro. W miarę, jak mi się to udawało, to tylko kwestia czasu, zanim zostałem milionerem. Przynajmniej tak myślałem. W moim oświeconym, egoistycznym stanie umysłu popełniłem typowy błąd, jaki popełniają większość amatorów. Zacząłem inwestować wszystkie moje pieniądze na jeden handel starając się bogacić się szybciej. Cóż, to działało przez około dwa lata, a moje przyzwyczajenia dogoniły mnie. Uderzyłem i spaliłem i musiałem zacząć wszystko od początku. To, co się dzieje, gdy nie słuchasz ludzi, którzy odeszli przed Tobą. Heres trochę porady Id lubi przejść. Jeśli masz mentora handlującego ofertą, a heshe odnosi sukcesy w handlu, posłuchaj ich. xa0 Z powodzeniem dowiaduję się cennej lekcji. Posiadanie dużej wiedzy na temat opcji na akcje niekoniecznie oznacza, że ​​będziesz świetnym handlowcem. To nie pomogło, że handlowałem dokładnie tym, że moje opcjonalne opiekunki handlują mnie. Złamany i upokorzony, kilka lat po handlu. W końcu wróciłam do podstaw i zacząłem od nowa, tym razem porzucając pomysł szybkiego wzbogacenia się. Zmiana w postawie była zupełnie inna. Ive odniosło sukces od tamtej pory i teraz spędzam czas ucząc moich uczniów sprawdzony projekt, a także nauczając ich, co nie zrobić Czy można osiągnąć sukces w opcji Trading Jest moim przekonaniem, że 99 osób czytających to może odnieść sukces w handlu opcjami, ale to nie oznacza, że ​​będziesz. To długa, ciężka droga do sukcesu i najbardziej zrezygnować, zanim osiągną cele. Miałem więcej porażki niż sukces w moim życiu, ale jestem uprzejma i że dobrze mi służy. Ale ważne jest, aby podejmować własne decyzje i zdecydować, z czym jesteś zadowolony z tradinginvesting stylu. To, co działa dla mnie może nie działać dla Ciebie. Chcę, abyś był inteligentnym inwestorem, a inteligentnym inwestorem jest ten, kto znajdzie najlepszy system handlu, który działa z ich własnymi cechami charakterystycznymi. Następnie znajdują pojazd (zapasy, opcje, fundusze inwestycyjne itp.) I wykorzystuje je do tworzenia bogactwa. Weź to, co się tutaj nauczysz na temat opcji na akcje i włącz je do swojej własnej osobowości, ale nie robi dokładnie tego, co robię, co rozdrażniam. Użyj informacji tutaj jako wskazówek, a następnie podejmuj własne decyzje handlowe. Jako opiekun handlu ofertą mogę pomóc Ci uczyć się i prowadzić we właściwym kierunku. Wiem, co działa, a co nie działa. Dostajesz korzystać ze wszystkich moich błędów, unikając ich. Z niecierpliwością czekam na wskazówki dotyczące sukcesu. God Bless, Travis Wilkerson (Trader Travis) P. S. Jeśli chcesz wiedzieć, dlaczego uczyłem, zamiast czysto wykorzystywać informacje dla siebie, następnie przejdź do spowiedzi strony mentora sprzedaży opcji. Informacje o Trader Travis Links Wszystkie opcje handlu uprawnieniami i informacje dotyczące analizy technicznej w tej witrynie są przeznaczone wyłącznie do celów edukacyjnych. Mimo, że uważa się, że są one dokładne, nie powinny być one traktowane wyłącznie jako wiarygodne do wykorzystania przy podejmowaniu rzeczywistych decyzji inwestycyjnych. Copyright 2009 - Present. Opcje Trading Group, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. Opcje nie są odpowiednie dla wszystkich inwestorów, ponieważ szczególne ryzyko związane z transakcjami opcji może narażać inwestorów na potencjalnie gwałtowne i znaczne straty. Przed przystąpieniem do opcji skorzystaj z Charakterystyki i Ryzyka Standardowych Wariantów. 613 Bryden Ave. Suite C 157, Lewiston ID 83501 Wielu ludzi lubi sprzedawać indeksy dla swojego statusu preferowanego przez podatnika w każdym przypadku, gdy kupują opcje. Indeksy takie jak SPX i RUT uzyskały status uprzywilejowanego podatku 6040. Również jest wielu przedsiębiorców, którzy chcą sprzedawać akcje. Kiedy zaczniesz szukać zapasów, by handlować z strategiami opcji, musisz szukać zasobów, które są stosunkowo spokojne, być może w trendzie, a może po opublikowaniu zarobków. Akcje muszą mieć dobrą płynność opcji. Najlepszy numer płynności Jaki jest dobry numer płynności Chciałbym wykorzystać regułę, że w przypadku jakiegokolwiek strajku, który I8217m użyje w strategii handlowej opcji, jest 20-40 razy większa od mojej pozycji, która jest w interesie otwartym strajk. Bardziej otwarte zainteresowanie, jakie masz w strajku, im lepsze wypełnienia, tym więcej ludzi kupuje i sprzedaje na tym poziomie. Uważaj, aby unikać zasobów, które wkrótce zyskają zainteresowanie mediów, np. Duże ogłoszenie o produktach, propozycje przejęcia firmy lub raporty o zarobkach. Strategie opcji spekulacyjnych Jest to oczywiście strategia oparta na spekulacjach na tym wydarzeniu. Te zdarzenia mogą spowodować większy ruch w cenie akcji. Ostatnie ostrzeżenie należy zachować ostrożnie, aby nie było kruszyć w rozmowach pieniężnych, za każdym razem, gdy akcje płacą dywidendę. To często zdarzenie, które sprawi, że będziesz się ćwiczyła wcześnie i będziesz zmuszony do wypłaty dywidendy. Zapasy na potrzeby handlu Niektóre dobra zapasy na potrzeby handlu, które ja i moi mentoring uczniowie regularnie zatrudniają to: GOOG. IBM, AAPL, NFLX i PCLN. aby wymienić tylko kilka. Najlepszymi zapasami będzie cena zaopatrzona w cenowo, zazwyczaj ponad 100, a wiele razy wiele setek dolarów, ponieważ te zapasy generują większe premie opcjonalne ze względu na ich rozmiar. Te zapasy mogą być wykorzystane do zarówno strategicznych, jak i niekierunkowych strategii handlowych. - Mark Fenton, Senior Mentor Options Czy masz więcej pytań lub pomysłów tematycznych Wyślij je Podziel się tym wpisem wp-contentuploads201804logosvgfullnamewhite. png 0 0 Mark Fenton wp-contentuploads201804logosvgfullnamewhite. png Mark Fenton 2017-11-11 21:09:21 2018-01 -26 17:55:45 Najlepsze akcje dla handlu opcjami Kontakt z nami Opcje Sheridan Mentoring Corporation 558 Revere Ave. Westmont, IL 60559 Opinie klientów Chciałbym Ci tylko podziękować za wszystko, co zrobiłeś dla mnie z Sheridan Options Mentoring. Miałem naprawdę dobry rok 2018 i nie byłoby możliwe bez Twojego tworzenia klas i systemu nauczyć mnie jednostek. Zajęło mi to 3 lata, aby naprawdę to zrozumieć i posiadać (powolna ucznia O)), ale naprawdę czuję, że mogę kontynuować tę działalność przez resztę mojego życia. Najtrudniejsze dla mnie było powstrzymanie głupich błędów, jak mam nadzieję, mam nadzieję, mam nadzieję, że handel, myśląc, że byłem mądrzejszy niż rynek, i zemsta handlu, starając się odzyskać pieniądze. - Czytaj więcej Zastrzeżenie WAŻNE INFORMACJE Informacje zawarte w niniejszej witrynie internetowej są przeznaczone wyłącznie do celów edukacyjnych: nie jest reprezentowana żadna reprezentacja, że ​​wykorzystanie dowolnej strategii handlowej lub metodologii handlowej przyniesie gwarantowane zyski. Dotychczasowe wyniki niekoniecznie wskazują na przyszłe wyniki. Istnieje znaczne ryzyko utraty związane z warunkami handlowymi. Do handlu należy używać wyłącznie kapitału podwyższonego ryzyka. Opcje kupna nie są odpowiednie dla wszystkich. Musisz być świadoma zagrożeń i być gotowym zaakceptować je w celu zainwestowania na te rynki. Proszę zapoznać się z dokumentem - somurlKnowYourRisk przed wariantami trading. Are szukasz dużo pieniędzy na fundusze na czas określony. Nie szukaj dalej Kompletny przewodnik po funduszach połączonych z funduszami emerytalnymi i dochód na emeryturę poprzez udzielanie pomocy (Tr. Jako osoby w wieku pokolenia dziecka rozwijają się na emeryturę, stają przed najtrudniejszymi warunkami ekonomicznymi od dziesięcioleci. wystarczająco dużo, aby zabezpieczyć przyszłość lub kontrakty na kontrakty typu futures Jednym z nich jest pasywny dochód Mutual Fund: Make Your Money pracuje dla Ciebie przez Mutual Fund (pieniądze) Co masz teraz to kopia książki, która pomoże ludziom generować dodatkowe dochody poprzez inwestycje w funduszach wzajemnych Jeśli chcesz wiedzieć, jak możesz zarobić więcej pieniędzy bez konieczności opuszczania domu bardzo często, to ta książka jest dla Ciebie. Warren Buffetts Vanguard Funds: Jego dwa fundusze na emeryturę Przychodzące światy największe inwestycje Rekompensata emerytalna życie z 2 funduszy awangardowych Unikaj wysokich opłat menedżerowie Warren Buffetts zapewni dla swojej rodziny, kierując, że jego aktywa pieniężne zostaną zainwestowane w dwa fundusze awangardy: jedna będzie. Fundusze: zabezpieczenie emerytalne i przychody oraz rozwój systemu finansowego. Walka z starzeniem się społeczeństwa bez zakłóceń gospodarczych jest niewątpliwie jednym z głównych wyzwań stojących przed światową gospodarką i rynkami finansowymi na świecie, zarówno teraz, jak iw nadchodzących dekadach. W tym kontekście książka ta ocenia główne. Nie płacisz podatków na emeryturę. Dowiedz się, jak uniknąć legalnych podatków, tak jak robią Dwie trzecie firm nie płaci podatku. 25 rzeczywiście otrzymało 364 miliardy zwrotów z naszych podatków. Zamożni zarabiają zaledwie 13 dochodów. Załóż fundusz dochodowy bez podatku dochodowego przez resztę swojego życia. Zbuduj 1000 000 bez żadnych podatków - kiedykolwiek. My. Polityka inwestowania w fundusz publiczny: jak zmodyfikować ulicę Wall Street, aby dostosować się do głównej ul. Do tej pory nigdy nie było książki, która pomogłaby zarządzającym funduszami publicznymi zarządzać portfelami dochodów o stałym dochodzie, równocześnie równoważąc politykę, potrzebę zachowania kapitału, ekonomię czy potrzebę optymalizacji dochodu. Polityka Funduszu Publicznego. Ścieżka podatkowa dla gospodarstw domowych średniego dochodu: zbadanie oszczędności podatkowych w podatku dochodowym więcej. Ścieżka podatkowa dla gospodarstw domowych średniego dochodu pomaga ludziom nauczyć się sposobów płacenia podatku dochodowego mniejszego, więc te dodatkowe fundusze mogą być wykorzystane gdzie indziej. Wyjaśnienia dotyczące sposobu, w jaki pracownicy powinni maksymalnie uczestniczyć w planach emerytalnych pracodawców i przyczynić się do IRA lub Rotha. Ocena efektywności finansowej funduszy emerytalnych (kierunki rozwoju) Kraje z całego świata coraz częściej polegają na indywidualnych rachunkach oszczędnościowych, aby zapewnić obywatelom osiągnięcie dochodów w starszym wieku. Choć środki te zostały już wprowadzone na rynek przez kilka dziesięcioleci, ich wyniki są zazwyczaj mierzone za pomocą podobnych programów: łatwe pomysły na fundraising dla każdego, aby utrzymać fundraiser w zależności od różnych czynników. Sportowe fundraisingEnrolling w działalności sportowej to kosztowny romans dziś dzień. Masz różne imprezy sportowe, które wymagają odpowiednich funduszy na rejestrację, sprzęt. aby być częścią jakiejkolwiek drużyny, aby być w sporcie o zbiórkach sportowych. Najważniejsza inicjatywa z 2018 r. w zarysie i realizacja kreatywnych procedur postępu, akceptacji i badania na rynku docelowym. skłonność do przekraczania dochodów, gdy pracują nad tworzeniem, testowaniem i promowaniem pomysłów Naucz się najlepszych sposobów inwestowania w fundusze indeksowe Nie jest ciężko zacząć inwestować w fundusze indeksowe w ogóle. Istnieją pewne wytyczne i zasady kciuk, które początkujący muszą podążać, aby odnieść sukces. Świat inwestycji zmienił tak dużą ilość i tak wiele sposobów, że umiejętności i pomysły Ostateczna lista crowdfunding i fundraisingu stron internetowych Kickstarter i Indiegogo, istnieją setki innych crowdfunding i pozyskiwania stron internetowych, aby zrealizować cel kampanii. Zrozumienie opłat i unikalnych cech każdego z nich pomoże Ci w pełni wykorzystać zalety alternatywnego finansowania. Crowdfunding i Fundraising WebsitesKICKSTARTER Edukacja nie może rozwiązać nierówności dochodowych powinny być wypłacane więcej niż 11 lub 12 za godzinę Czy te przedsiębiorstwa teraz zdecydują, że pracownicy powinni mieć regularne lub przynajmniej przewidywalne harmonogramy i przewidywalny dochód. Albo, że są one spowodowane co najmniej skromną kwotę płatnego zwolnienia lekarskiego i możliwość zapisywania na emeryturę wydaje się, że niektóre łatwa naprawa mebli DIY-szelki na szelkach są łatwe do ustalenia na chwiejne krzesło. Są lepiej wyglądające i znacznie sztywniejsze niż uchwyty typu L. Większość sklepów z artykułami metalowymi posiada szelki do krzeseł w wykończeniach takich jak chrom, mosiądz lub brąz. Jeśli wygląd nie ma znaczenia, przykręcenie klamry lub tabliczki typu "T" na mebelku to najszybsza droga do finansowania Fundacji "Start-Up". Powiedzmy, że firma typu venture venture zgadza się na wycenę przedpłaty w wysokości 10 milionów dla Twojej firmy. Jeśli zdecydują się zainwestować 5 milionów, to sprawi, że Twoja firma będzie rozliczać się z pieniędzy po 15 milionach. Ocena pieniądza gotówkowego przed nowym wydaniem pieniędzy. Dyspozytor Convertible Debt (Convertible Notes) Uszkodzenie wspólnych problemów z instalacją wodną w domu Fix Common Plumbing Problems W HomeResearch wykazano, że właściciele domów, zależnie od wieku swojego domu, zadzwonić do hydraulika raz na trzy lata Dla niektórych może się to wydawać dużo, ale dla innych, mogą one uzyskać wizytę od hydraulika konsekwentnie. Nawet po regularnej instalacji wodociągowej wiedzieć, które są najlepsze i Najgorsze opcje Inwestycyjne to zwrot lub odsetki. W przypadku kupna lub zaoferowania obligacji pomiędzy momentem jej wystawienia a momentem, w którym dojrzeje, mogą wystąpić straty lub zyski z ceny Aktywa o stałym oprocentowaniu: Chociaż Rezerwy Federalne myślą o znalezieniu Najlepszych Zapasów Inwestowania W konkurencjach to zapasy, które opierają się od jakiegoś czasu, na jakiś czas. zobacz jest przełamanie bazy na dużej objętości. Z reguły jest to konsekwencja wstrząsającego szoku dochodowego lub jakiś nowy element lub administracja. Poniżej znajduje się kilka dobrych inwestorów, którzy chcieliby MYMILLAN OPTIONS MENTORING Naucz się handlować z człowiekiem, który dosłownie napisał książkę na temat handlu opcjami. Program mentoringu opcji McMillan to indywidualny program coachingu indywidualnie zaprojektowany przez Lawrence'a G. McMillana, autora Biblioteki z ofertami opcji. Dowiedz się więcej o mentoringu poniżej Mentoringu domowego McMillan0's Intensive Option Mentoring Program McMillan0's Intensive Option Mentoring Program Naucz się handlować opcji z najlepszym programem mentorskim w biznesie Lawrence G. McMillans Intensive Opcja Mentoring jest spersonalizowanym programem edukacji opcja, która pozwoli Ci studiować jedną - z jednym profesjonalnym handlowcem, we własnym tempie. Każde doświadczenie mentoringowe jest dostosowywane do Twoich potrzeb i umiejętności, a jednocześnie spełnia najwyższe standardy ustalone przez Lawrence G. McMillan. O McMillan Program mentorski Larry i jego mentorzy to profesjonalni przedsiębiorcy, którzy zarabiają na rynkach opcji. Edukacja, którą otrzymasz od mentora McMillan, opiera się na sprawdzonych strategiach i technikach, a nie na teoretycznej nauce książki. Co zawiera: Nasz program mentorski przeznaczony jest dla każdego, kto poważnie traktuje handel. To nie ma znaczenia, jeśli jesteś początkującym lub doświadczonym przedsiębiorcą. Rejestracja zawiera: indywidualnie zaprojektowany program nauczania dostosowany do twoich potrzeb edukacyjnych. Studenci będą się uczyć w swoim własnym tempie i skupić się na obszarach, które najbardziej wymagają. To nie jest duża objętość, masa przygotowana. Indywidualny program nauczania jest przeznaczony dla każdego ucznia na podstawie aktualnego poziomu wiedzy, doświadczenia i zainteresowania. Dwanaście tygodni treningu indywidualnego od swojego mentora osobistego. Sesje doradcze odbywają się online, więc są miłe i wygodne. Sesje przeprowadzane są indywidualnie przez webinar i mogą być dostępne na każdym komputerze z połączeniem internetowym. Dodatkowe materiały i dodatkowe świadczenia, w sumie ponad 4000, w tym subskrypcje biuletynów. dodatkowe materiały edukacyjne. oraz oprogramowanie analityczne, które pomoże Ci w dalszej edukacji i handlu. Dalsze wsparcie poczty elektronicznej po zakończeniu kursu mentorskiego. Byliśmy tutaj od 20 lat i nie chodziliśmy tam gdziekolwiek. Trzy wspaniałe programy do wyboru Po przyjęciu do programu mentorskiego, wybierzesz swój kierunek studiów, wybierając jeden z następujących programów: Kliknij poniższy program, aby zobaczyć, co zawiera doświadczenie mentoringowe pełny program (24 sesje) indywidualnie dostosowany program nauczania dostosowany do twoich potrzeb edukacyjnych. Dwanaście tygodni treningu jeden na jeden (dwie sesje tygodniowo) Dodatkowe materiały i dodatkowe świadczenia, których łączność przekracza 4000 KsiąŜka egzemplarza dowolnej książki Lawrence G. McMillan wybranej przez Ciebie, w tym opcji jako strategicznej inwestycji lub McMillan w wyborze opcji z Larrys 16 CD-Rom Home Study Course (24 godziny edukacji) lub najnowsze Intensywne opcje Seminarium DVD (8 godzin) Kopie naszego własnego oprogramowania do analizy, w tym: Kalkulator oczekiwań Kalkulator prawdopodobieństwa Oprogramowanie do oceny ewaluacji oprogramowania McMillan Analysis Usługi doradcze Corp. s, w tym: 1 rok subskrypcji naszego sztandarowego biuletynu, Optymalizator opcji 6 miesięcy od naszych usług premium, dziennik strategiczny 6 miesięcy dziennika "Daily Volume Alerts" 6 miesięcy subskrypcji Strefy Strategicznej Kontynuacja obsługi poczty e-mail po zakończeniu kursu mentorskiego Program I poziomu (12 sesji) Niestandardowy program nauczania dostosowany do twoich potrzeb edukacyjnych. Program Poziom 1 przeznaczony jest dla przedsiębiorców początkujących i pośrednich. Dwanaście tygodni treningu jeden na jeden (jedna sesja tygodniowo) Spersonalizowana kopia dowolnej książki Lawrence G. McMillan wybranej, w tym Opcje jako strategiczna inwestycja lub McMillan w opcji Kopie naszego własnego oprogramowania do analizy, w tym: Spodziewany Kalkulator zwrotny Kalkulator prawdopodobieństwa Oprogramowanie do oceny ewaluacji Wybór 3 następujących produktów i usług McMillan: Kopia książki Larrys, Opcje jako strategiczna inwestycja 4. wydanie Kopia McMillan On Options: wydanie drugie wydanie Larrys ostatnie intensywne opcje seminarium DVD Larrys 16 CD-Rom Home Study Course 1-letnia subskrypcja naszego sztandarowego biuletynu, Optymalizator opcji 6-miesięczna subskrypcja biuletynu Daily Volume Alerts Kontynuacja obsługi poczty elektronicznej po zakończeniu kursu mentorskiego Program II stopnia (12 sesji) niestandardowy program nauczania dostosowany do Twoich potrzeb edukacyjnych. Program Poziom 2 przeznaczony jest dla pośredników o charakterze pośrednim i zaawansowanym. Dwanaście tygodni treningu jeden na jeden (jedna sesja tygodniowo) Wybór 3 z następujących produktów i usług firmy McMillan: kopiowanie wszystkich 3 naszych własnych oprogramowania do analizy, w tym Kalkulatora przewidywanego powrotu, Kalkulatora Prawdopodobieństwa i Oprogramowania Oceny Opcji Spersonalizowana kopia książki Larrysa, opcjonalnie jako strategiczna inwestycja 4. wydanie Spersonalizowana kopia McMillan On Options: wydanie drugie wydanie Larrys ostatnie intensywne opcje seminarium DVD Larrys 16 CD-Rom Home Study Course 1-letnia subskrypcja naszego sztandarowego biuletynu, Optymalizatora opcji 6-miesięczna subskrypcja naszego biuletynu serwisowego Premium The Daily Strategist 6-miesięczna subskrypcja biuletynu Daily Volume Alerts 6-miesięczna subskrypcja Strefy Strategicznej Kontynuacja obsługi poczty e-mail po zakończeniu kursu mentorskiego Odwiedź stronę Programu, aby przeczytać więcej o tym, co zawiera się w każdym programie. Twój wstępny wywiad Przed rozpoczęciem kursu przeprowadzaj wstępny wywiad, w trakcie którego omówimy cele finansowe, wcześniejsze doświadczenia w handlu zapasami i kontraktami terminowymi, a także swoje mocne i słabe strony jako przedsiębiorca. Jeśli jesteś zaakceptowany w trakcie kursu, będziesz mieć zaszczyt wobec doświadczonych i wysoce skutecznych pomysłów dotyczących handlu zapasami i towarami. Otrzymasz wyjątkowe badania, konkretne narzędzia i systemy, jak również inne informacje, które musisz stać się całkowicie niezależnym przedsiębiorcą. Harmonogram i dostosowanie Po wybraniu programu zaplanowany zostanie harmonogram z mentorem w celu dostosowania sesji online. Podczas poszczególnych programów będziesz mógł rozpocząć naukę we własnym tempie i skoncentrować się w obszarach najbardziej potrzebujących. To nie jest duża objętość, masa przygotowana. Indywidualny program nauczania jest przeznaczony dla każdego ucznia na podstawie jego obecnego poziomu wiedzy, doświadczenia i zainteresowania. Praktyka Doskonała Każdego tygodnia otrzymają Państwo zadania, a także kolejne pytania, które pozwolą zrozumieć przedstawione informacje. Jeśli masz szczególną potrzebę lub słabość, pomóż rozwinąć swoje umiejętności w obszarach, które chcesz poprawić. Naucz się z dowolnego miejsca. Żadne fantazyjne oprogramowanie nie wymaga sesji mentorskich prowadzonych indywidualnie z mentorem poprzez seminarium internetowe i można je uzyskać na dowolnym komputerze z połączeniem internetowym. Handel lub inwestowanie, czy na marginesie, czy w inny sposób, nosi wysokie ryzyko, a może nie być odpowiednie dla wszystkich osób. Dźwignia może działać zarówno przeciwko tobie, jak i dla Ciebie. Przed podjęciem decyzji o handlu lub inwestowaniu należy dokładnie rozważyć cele inwestycyjne, poziom doświadczenia i zdolność do tolerowania ryzyka. Istnieje prawdopodobieństwo, że można by utrzymać stratę niektórych lub wszystkich inwestycji początkowych, a nawet więcej niż Twoja początkowa inwestycja i dlatego nie należy inwestować pieniędzy, których nie stać na stracenie. Powinieneś być świadomy wszystkich ryzyk związanych z handlem i inwestycjami oraz zasięgnąć porady niezależnego doradcy finansowego, jeśli masz jakieś wątpliwości. Dotychczasowe wyniki niekoniecznie wskazują na przyszłe wyniki. Odwiedź stronę Wytyczne dotyczące ujawnień informacji dotyczących pełnej prezentacji witryny. Opinie: Uważa się, że referencje są prawdziwe na podstawie oświadczeń osób świadczących zaświadczenia, ale fakty zawarte w referencjach nie zostały niezależnie zbadane lub zweryfikowane. Nie podjęto też żadnej próby określenia, czy jakiekolwiek referencje są reprezentatywne dla doświadczeń wszystkich osób korzystających ze sposobów opisanych w niniejszym dokumencie lub do porównania doświadczeń osób udzielających referencji po otrzymaniu referencji. Nie należy spodziewać się takich samych lub podobnych wyników.

No comments:

Post a Comment